Spørgsmål og Svar

Jeg har ikke modtaget mine online billetter

  • Kontroller venligst om ordrebekræftelsen er havnet i mappen med uønsket mail / spam.
  • Send en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.

Skal jeg betale for min handicaphjælper?

  • Der er gratis adgang for din handicaphjælper (med en betalende voksen), hvis du har gyldigt ledsagerkort.

Jeg har skrevet forkert mailadresse

Det er ikke mit navn der står på billetten

  • Det er køberens navn, der står på billetten. Det er ikke noget problem.
  • Vi kontrollerer blot om billetten er gyldig ved at scanne stregkoden.
  • Billetten kan kun scannes én gang.

Kan jeg vise billetten på min mobil

  • Ja, vi scanne QR koden direkte fra din mobil, så du ikke behøver at printe billetten ud.
  • Vi anbefaler, at hver deltager har sin egen billet på mobilen, så går scanningen hurtigere.

Refundering af billetter

  • Det er desværre ikke muligt at refundere billetkøbet.

 

For arrangører
Billetsalg - tilmelding

Har du brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

KONTAKT COPENHAGEN BOAT SHOW


Mail: post@tempobaadsalg.dk

Tlf. 43 73 73 95


Få de gode nyheder først

For at tilmelde dig vores nyhedsbrev skal du blot indtaste din email-adresse og tryk Tilmeld:

Obs! Indkøbskurvens tidfrist udløber snart!
tilbageværende tid
00:00

enhed(er) i kurven

total:


Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.