Spørgsmål og Svar

Jeg har ikke modtaget mine online billetter

  • Kontroller venligst om ordrebekræftelsen er havnet i mappen med uønsket mail / spam.
  • Send en mail til support@billetexpressen.dk, så skal vi nok hjælpe.

Skal jeg betale for min handicaphjælper?

  • Der er gratis adgang for din handicaphjælper (med en betalende voksen), hvis du har gyldigt ledsagerkort.

Jeg har skrevet forkert mailadresse

Det er ikke mit navn der står på billetten

  • Det er køberens navn, der står på billetten. Det er ikke noget problem.
  • Vi kontrollerer blot om billetten er gyldig ved at scanne stregkoden.
  • Billetten kan kun scannes én gang.

Kan jeg vise billetten på min mobil

  • Ja, vi scanne QR koden direkte fra din mobil, så du ikke behøver at printe billetten ud.
  • Vi anbefaler, at hver deltager har sin egen billet på mobilen, så går scanningen hurtigere.

Refundering af billetter

  • Det er desværre ikke muligt at refundere billetkøbet.

 

For arrangører
Har du brug for et billetsystem

Har du brug for billetsalg, tilmelding eller event management. Skal I bruge en løsning i jeres eget brand? Skal det være helt enkelt, eller har I særlige behov? Se hvor nemt I kan komme igang her.

CONTACT COPENHAGEN BOAT SHOW


Mail: post@tempobaadsalg.dk

Tlf. +45 43 73 73 95


Subscribe to newsletter

Get informed about the best programs!

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.